2018年5月28日星期一

UNHCR Thailanda ucide refugiații (c) - ultimul nebun

UNHCR Thailanda ucide refugiații (c) - ultimul nebun
       La ora 8 dimineața, în Thailanda, pe data de 14 mai 2018, mi-am folosit telefonul mobil în Thailanda pentru a-mi deschide numărul de telefon VOA plătit. Am apelat 0091-202-205-9942 (am un apel internațional în Thailanda, înainte de codul de țară, trebuie să adaug 9 la telefonul mobil și 8 la telefonul meu mobil.) După ce am auzit muzica, formez 16 și aud vocea masculină. Spuneți: "Bine ați venit la mesajul dvs., vă rugăm să ne spuneți numele și adresa dvs. Dacă doriți, vă rugăm să lăsați o adresă de e-mail sau un număr de telefon. "Numărul de telefon al Vocii Americii ....".
       Cu toate acestea, până acum nu am văzut Vocea Americii care publică două articole pe care le-am scris despre "Biroul UNHCR din Thailanda care ucide refugiații" și nu am primit un răspuns de la Vocea Americii. În opinia mea, a fost cu siguranță biroul UNHCR din Thailanda care a cumpărat o companie de telecomunicații thailandeză și a creat o barieră falsă și o înșelătorie pentru a deschide un telefon VOA.
       Cred că în fiecare zi există cel puțin 40 de persoane din biroul UNHCR din Thailanda și mă ucid în numele monitorizării și al cenzurii.
                                                                Wang Darin (numărul refugiaților: 815-13C01255)
                                                                    Scris pe 25 mai 2018 în Bangkok, Thailanda
Traducerea software-ului rețelei de credit de mai sus este textul original.
以上书信用网络软件翻译以下是原文。

联合国难民署泰国办事处在谋杀难民(三)——最后的疯狂
       泰国时间2018年5月14日上午8点,我在泰国用我手机打通了自己付费的美国之音留言电话。我先拨0091-202-205-9942(在泰国打国际长途电话,在国家代码前,手机打要加9,坐机打要加8),听到音乐声以后接着拨16,我听到男声说:“欢迎您的留言,也请告诉我们您的姓氏和居住地址。如果您愿意,请留下电邮地址或电话号码。好,请在信号以后开始留言。”听到信号后我念了:“打给美国之音的证明电话······”。
       可是一直到现在,我既没有看到美国之音刊登出我写的《联合国难民署泰国办事处在谋杀难民》的两篇文章,又没有收到美国之音给我的回信回电。我认为,绝对是联合国难民署泰国办事处,收买了泰国的电信公司,制造了虚假的打通了美国之音留言电话的屏障和骗局。
       我估计,现在每天联合国难民署泰国办事处最少有40人,在对我进行监视和打着审查的名义在对我进行谋害。
                                                                汪达林(难民号码:815-13C01255)
                                                                    2018年5月25日写于泰国首都曼谷

没有评论:

发表评论